yiiih!

tänk för att jag skriver här idag! hahaha :P otroligt!
men tänkte säga hej och att jag älskar värmen.


Imorse skulle jag upp typ 8 för lite träning men vaknade halv 10 så det fick bli då istället. Stack ut här omkring hemma och sprang(powerwalkade lite i den grymma värmen vi har i maj!!
Gjorde lite andra övningar man kan göra ute i "storskogen" hehe. Roligt att en gubbe på såna där rullskidor hejjar på mig när jag försöker göra lite steps upp för en bänk! Det gillar vi, lite pepp sådär ibland av främnade människor. Det kan man behöva. Det går så mycket lättare då att kämpa på.






kände mig inte såhär jätte sprudlande glad när jag var ute idag men imorgon kanske man är på så bra humör så det känns som att man bara flyger fram. Det vore nått va?



Imorgon är det lite jobb som gäller 9.30-17 (och hela veckan ut)
Fredag 12-22
Lördag 13-22
Söndag 11.30-16

Känns helt okej att jobba bort en hel helg faktiskt, då gör man inte av med nå onödiga pengar, du super inte och du sover ordentligt. Du mår lite bättre och tjänar lite pengar. Fast visst, det är alltid bäst att få vara ledig ;P




Idag däremot ska jag sola bort dagen med Sandra!! :D:D Får se när hon får gå hem från praktiken idag..
väntar ..
Sen kommer baby hem också snart. I miss him <3


CIAO.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0