onsdag.

idag är det onsdag som sagt och denna dag har en del att bjuda på.
Dagen började med en powerwalk i det blåsiga vädret ute, 1 timme rättare sagt. Nu väntar jag på att en tjej ska komma och titta på våra vitrinskåp så vi kanske bli av med dem idag. (vore toppen) Efter det ska jag möta upp Sandra för en runda på stan, få nyckeln av micke så jag kan ta bilen hem sen då han ska till pluto för en lite träff kl. 18.00 med hans jobb. Jag och Sandra ska äta på tacobar och sedan ta en solning är det tänkt.
Efter det blir det väl att hämta upp baby så han kommer hem också.


Dagen i ord som sagt.
Imorgon är det torsdag och då blir det lite träning och sedan vet jag inte. Fredagen är grön den också.
På lördag ska jag sitta barnvakt åt lillasyster, fira mors dag sen ta en vända på rocklunda med Sandra för att titta lite stånd och sådär. Efter det kanske vi tar ett glas vin på stan eller så gör vi någonting annat :P hehe.
Söndagen bjuder på jobb hela dagen 13-21, jobbar åt Natta. Jag behöver jobba så jag får lite pengar känner jag..

Om 3 veckor så börjar jag mitt sommarjobb på ica maxi hälla! äntligen, det ska bli så roligt! :D:D
Happy me. Än så länge är jag inte nervös alls, jag är bara så jävla taggad!!!! ska jobba så mycket jag bara kan i sommar så det blir någon utlands semester sen.



Hejhopp. dax för nått att äta kanske.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0