jahaja.

ja, vad har vi att berätta idag då?
Jo, snart kommer bästa Sandra hem :)
Jag har jobbat lite idag, gått på stan själv och pratat med carola på bikbok och gulliga petra på lindex. Vi bestämde träff på gymmet imorgon kl.09.00 !! hellyeah!
Idag känner jag mig lite duktig faktiskt, inte för att skryta men jag lyckades med 1 timmes kondition på bandet nonstop utan vila. "min vackra joggingtur" inne på gymmet gick galant! och jaa, en heeeellll timme! jag är verkligen chockad själv men tänk hur bra det har gått på bara 8 veckor! snart är det slut men jag ska fortsätta frammåt ska ni veta. jag tänker inte sluta förän jag är nöjd med mig själv!
Baby slutar sent ikväll så jag tänkte ta mig en lååånng dusch nu sen bara mysa framför teven!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0