vecka 3, dag 6

Igår var det en mysig dag. tränade, var på stan, handlade, lagade god mat och tittade på film med baby :)
Det är så en fredag ska vara.


Föresten, varför går jag upp halv 9 idag när jag börjar 12? jo, för att jag trodde att jag skulle hålla med mina rutiner men det är lördag idag och då får jag äta vad jag vill! jag kunde ha sovit till typ 10 .. bittert!
Jobbar 12-22.30 ikväll. Lite länge men vad gör man inte. imorgon jobbar jag länge också, 12.30-21 men det är lite pengar . tråkigt dock att jag inte hinner se min baby så mycket, men det ska väl gå ändå.
Ska pussa på honom innan jag åker.








Åhh, jag längtar redan, efter den där spåraurmeddebästatjejerna-kvällen som närmare sig med stormsteg. Efter mina de här nyktra 10 veckorna så blir det en tjejutgång, det är Sandra som har bestämt det och jag längtar redan som bara den ska jag säga. Jag missade premiären av bmb-afterwork igår. Komer iofs flera gånger men iaf. Det är inte så länge om man tänker efter, bara 7 veckor. och jag menar, de här första 3 veckorna har ju bara sprungit iväg så snart är den där underbara helgen här :)

Kommentarer
Postat av: din bästa vän

åååh - vad glad jag blir när du skriver så! :D Jag längtar!

2011-01-29 @ 17:16:22
URL: http://sandrakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0