vecka 3, dag 5

yeas, idag är det fredag och det betyder att jag får äta vad jag vill ikväll :D:D
Jag sitter nu och väntar på att älsk ska vakna så vi kan åka och träna sen så ska jag möta Sandra på stan.
Ikväll ska jag umgås med min baby tror jag, om inte han får för sig att han ska göra någonting annat :P man vet aldrig med honom förstår ni.

Imorgon blir det jobb hela dagen; 12-22.30 det ni! :P haha sen jobb på söndag, måndag, tisdag, onsdag (ledig torsdag), fredag, lördag, söndag! haha. shit alltså. Det blir hårt :P men då har jag lite att göra.

Nu tittar jag på våra bästa år, men snart tänker jag faktiskt väcka den där sömntutan för jag vill träna! Han har även sagt att idag ska vi åka till rocklunda för att han inte har varit där så nu får han ta och palla sig upp :P





Nu vi jag bara ha lite sol och värme, då kanske jag kan bli lite gladare! :D
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0