vecka 3, dag 3

Idag är det onsdag! Jag försöker nu väcka min baby så vi kan ta oss till gymmet. jag vill dit nuuuu! abstinesbesvär :P
Igår var jag med Sandra, möte upp henne vid skolan vid 4 sen gick vi för att sola (vilket resulterade i att man är röd som en kräfta idag!) efter det gick vi ner på stan en snabbis sen till friskis för att kolla lite med korten och nu har jag fyllt på mitt med 6 månader! :D:D yeah! Efter det gick vi till ica för att Sandra behövde handla lite och jag tyckte att vi skulle köpa honungsmelon, när vi kom till kassan visade sig att det inte var honungsmelon men vi chansade på att den skulle va bra ändå, men jag var inte så förtjust i den..
Vi kom hem till Sandra, åt lite mat och pratade sen tittade vi på film råttatouie (eller hur det stavas, orkar inte kolla upp det). Den är sååå söt ju. Efter det kom micke och hämtade mig vid 11 när han slutade jobbet.
Vilken dag!




Idag ska jag gymma nu sen kanske, om jag orkar gymma med Sandra sen också men det visar sig. Ska kanske umgås med Sandra idag igen! :) trevligt. och fint väder är det idag med fast kallt! brr.



Nej, nu ska jag skutta på micke igen så han vaknar idag! :P puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0