vecka 3, dag 1

Nu är jag inne på vecka 3, bara 7 veckor kvar! wiih! bara det börjar synas snart så är jag glad tack!
Idag har jag jobbat en liten stund typ 3 timmar bara sen var jag en sväng på gymmet. 40 min springtur på bandet och sista 20 min i rask takt. jag är nöjd! nu jävflar ska fettet bort! :P
Sen cyklade jag hem för dusch och mat.


När jag efter duschen var klar och skulle borsta håret, ja då händer dethär :



Min borste är trasig! :( måste åka ner på stan imorgon och köpa mig en ny. buhu.


Har tittat på topmodel och är avundsjuk på alla tjejer som fick långt fint hår, det vill jag också ha! NU.
Det ska jag önska mig när jag fyller år.
Nu blir det nog lite mellis och sedan en massa tv-program i sängen innan älskling kommer hem från jobbet. Då ska jag pussa ihjäl honom, iaf nästan! :P tihi.






Imorgon blir det som sagt stan en sväng sen solning och umgås med bästa Sandra! :D:D
PEASE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0