vecka 2, dag 7

idag är det söndag, älskling vaknade för en stund sen men gick och la sig igen för att han är bakis :P hehe.
Idag är det Sandras och Daniels dag, grattis till er på 1-års dagen :D:D tänk att det redan har gått så fort.

Igår så var jag hemma hela dagen, jag och micke fixade med klockan och en massa tavlor. på kvällen mötte jag upp Ewa vid jensens. vi åt sedan gick vi på bio; love and other drugs! Den var helt okej, lite seg i början men sedan kom den igång och man var nära till tårar några gånger. mysig film. Tack för en supermysig kväll gumman.





Söndag idag då som sagt, tänkte a tränat men nej inte nu iaf. får se om man orkar senare. Känner att jag måste börja med kondisen mera inte bara gymmet så. får börja med att springa mera på bandet, typ 1 timmes kondis i stället för gymmet en dag kanske i veckan. låter inte helt fel kanske. Löpning ger ju den bästa fettförbänningen så varför inte liksom! nu jävlar måste det börja hända nått snart, vecka 3 börjar ju imorgon.. ser ingen skillnad :(
SUCK!SUCK!SUCK!SUCK!SUCK!

Nej, inte hänga läpp över det!
Föresten idag kommer Petra och Anton hem från sälen också :) goooood!
Imorgon blir det lite jobb för min del se gymmet såklart efter det. låter som en bra plan.


ciao.

Kommentarer
Postat av: din bästa vän

åååh, vad go du är!!! tack så jätte mycket sötnos! :D <3

2011-01-23 @ 13:21:02
URL: http://sandrakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0