Vecka 2, dag 3

Hallådär!
Idag är det ondag och jag har idag varit vaken sen halv 8! ungefär.
Mötte upp mamma och mormor utanför salong Bellina på haga för att fixa håret imorse.
Det är inte någon jättestor skillnaf men lite iaf, har slingat underhåret också idag så det är någolunda lika i hela håret. Ni kan ju se själva här att det inte är någon jätte skillnad :

Före




Efter





HAHA!
Det är ju ingen skillnad alls! :P Men jag är nöjd så då är det bra.
Fick brev hem idag att mina nya träningsbyxor finns att hämta ut på posten idag! :D lycklig.
Får se om jag hinner hämta de idag, ska ju hinna med ett träningspass är det tänkt.
Nu måste jag börja med lunchen!


CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0