vecka 2, dag 2

Godmorgon!

Här sitter jag och äter frukost före 8 på morgonen en ledig dag. Vet ni varför?
Jo, det ska jag berätta. Några ska komma och göra rent ventiler och spiskåpan någon gång mellan 07.30-15.30 !
Känns lite ohyfsat att ligga och sova när de knallar in, visst jag vet att jag är lite konstig men jag är sån.
Har även hunnit diskat såhär på morgonkvisten. När det blir lite ljusare ute ska jag nog försöka ta mig till gymmet är det tänkt. och tänk, nu när man sitter här och skriver om det så är sotaren här ! :D känns ganska så skönt att man inte gick upp i onödan! Undrar hur länge det tar?! Äsch, de är väl klara snart. Hoppas jag.

Nu är det dag 2 i vecka 2! Det börjar bli lite jobbigt, var en aning grinig och på dåligt humör igår men älskling klarade sig igenom dagen som tur är. Jag kan bli lite elak när jag är grinig men det går över ganska så snabbt.
Det är föresten Jims värld på tv nu, det är superroligt! :D:D

När micke kommer hem måste jag iväg och handla, även lämna tillbaka min bikini som ej var så bra. inte lika snygg som på bilden :( vart lite ledsen för jag vill verkligen ha en leopardbikini till sommaren. men det finns säkert flera ska ni se. Nej, nu får de väl vara klara snart! segisar :P haha!



Nu blir det mera tv. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0