Vecka 2, dag 1

Jag vaknade inte idag när jag skulle, klockan ringde inte för att min mobil var avstängd!! vilken tur att jag inte skulle upp till något viktigt då.

Jag drömde en lite rolig dröm ändå i natt, jag får ju bara äta vissa saker och igår ville Alex att jag skulle smaka på salsan så jag tog ett chips och smakade. efteråt tänkte jag, varför gjorde jag så för? I drömmen var det så att jag åt nästan vad som helst hela tiden under dessa 10 veckor och jag hade världens ångest!!! Jag mådde inte bra alls.
Tänk att en sådan liten sak kan åstakomma denna dröm ..

Föresten, ni vet väl att jag är inne på vecka 2 nu? ;) Har inte heller rökt på 1 vecka idag. Det går bra nu.
Idag blir det tvätt och lite städa här hemma innan älsk kommer hem från jobbet!


Min älskling var så söt i går kväll när han nästan hande somnat, han sover som pippi långstrump! fast han har huvudet på rätt ställe men fötterna utanför täcket :) han har ju så stora fötter också så det ser jätte roligt ut.
Titta själva:


Micke = Pippi Långstrump? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0