vecka 1, dag 4

Nu har det redan gått 4 dagar sen jag började! helt sjuk, tiden går så fort! Jag kanske inte har berättat men jag kommer använda min blogg för att hålla lite koll själv på mitt lilla uppdrag och sedan såklart berätta lite för er hur det går :D Jag försöker ju få bättre självdiciplin och det är bra att skriva här då tycker jag. man får mera koll över hur dagen har varit och hur den har gått!
Denna dag började med en lite halv dryg lunch på jobbet, när klockan var typ 2 så vart det lite lugnare. Efter 4 där någonstans så vart det jätte super lugnt! Jag fick slutar halv 8 istället för 9 ikväll och det var så skönt förutom att jag missade bussen så fick vänta 30 min extra på den men det gjorde inte så mycket. jag pratade med Sandra i telen då istället! :D
Åkte hem för att göra lite mat! muma! måste säga att jag gillar denna mat och det bästa är att jag kan äta utan att få dåligt samvete för det! Men ska säga att det ibland under dagen kan vara lite jobbigt då man inte får gå och småäta det där man är sugen på. Då är det bara att hålla igen eller ta en frukt! Än så länge så har det faktiskt funkat!

Imorgon blir det gymmet! förhoppningsvis får jag med älsk på morgonen vid 9 så vi kan gymma med Petra annars får det bli lite senare! inte hela världen. Sen ska vi ner på stan för att shoppa träningsbyxor! :D wwiih!




De här byxorna vill jag ha! De är ju rosa :D:D




Nu blir det TV! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0