vecka 1, dag 3

Idag har det varit en rolig men lite lång dag. gick upp vid 8 för lite frukost, vid halv 10 blev det mellis sedan satt jag mig på bussen till jobbet för att jobba 11 timmar!! haha :P good work!
Kom hem typ halv 11 nu på kvällen och tryckte i mig lite mellis innan jag ska lägga mig tänkte jag. Nu är mellisen mycket godnare än tidigare! vet ni varför? jo jag bytte ut hallonen mot äppelbitar, vilken skillnad. Nu tror jag fasiken att jag kan äta det 2 gånger om dagen i 9 veckor till!! :D:D iiiih!
Imorgon blir det jobb igen 11.30-21 får se om det blir längre eller kortare då. Kan nog bli en trevlig dag iaf.
Nej dags för sängen, supertrött! ha det fint.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0