vecka 1, dag 2

Nuså, har denna dag gått också! :D yeah!
har inte gjort nått speciellt idag egentligen, varit och handlat lite på dagen så jag kunde göra en jätte god vitlöksdressing till maten så det inte blir så torrt med bara potatis :P hehe. Nu på kvällen har jag tittat på film, föräldrafällan! så superbra med Lindsey Lohan när hon var liten.

Nu sitter jag och äter det här lite småäckliga mojset! Det är Lätt kesella med hallon och lite funlight saft! Går inte att äta utan saften för då smakar det bara surt och äckligt! hoppas att jag slipper den snart för jag gillar det inte!







Imorgon blir det jobb på Jensens hela dagen mellan 11-21 så då lär ni inte se mycket av mig här :P hehe.
Blir samma tid för jobb på torsdag också.
Nej nu kommer älsk hem snart och jag ska hoppa i säng. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0