Vecka 1, dag 1

Japp! Nu har det börjat. Har precis ätit min första måltid, potatis, fisk och sallad! tur att jag älskar fisk :) Att gå från att äta typ 2-3 gånger om dagen till att äta 6 gånger per dag kan bli tufft, speciellt om det är så att jag ska jobba samtidigt också. Träningen ska ju in där emellan också! Men vem har sagt att det var lätt? inte jag. Men jag kan tamefan vara envis om jag bara så vill och det här är någonting som jag verkligen vill av hela mitt hjärta! Jag är så glad att jag äntligen har börjat ta tag i mitt liv på allvar, jag ska fullfölja dethär så jävla bra och bli nöjd med min kropp! Tack Sandra och älskling för att ni hjälpte mig med detta, vet att ni kommer stötta mig genom det här.
NU KÖÖÖÖÖRRR JAAAG!!! :D:D




STARTVIKT: 71,7 kg.





En av dagens alla måltider: Potatis, fisk och grönsallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0