tråååååkigt!

jag har tråkigt! vad ska jag göra? iofs så tittar jag på film på 9an men det är ändå inte så jätte roligt. Baby slutar om typ 1 timme så snart får jag väl gosa lite med honom. Imorgon blir det iaf gymmet och sedan tvättstugan (om det finns någon tid) sen får vi väl se vad jag hittar på. Måste väl laga mat hela dagen igen :P hahaha!
På onsdag blir det en långpanna på Jensens. lite pengar iaf, det kan ju inte skada. men just nu vill jag egentligen bara fokusera på min kost och träning så det blir som jag har tänkt mig!
Den 19de åker jag till Kristina Casalli med mamma och mormor för att fixa håret litegrann, blir helblond, är det redan men ändå inte. har bara slingor nu så underhåret är lite mörkare, nu ska det bli helblont! :D happy.
Åhh, jag måste börja planera när systeryster ska sova över också. tänkte ha hela dagen fullspäckad med saker så vi inte sitter och inte gör någonting. bio, mat och pulka åkning låter ju inte helt fel! undrar om vi ska baka lite kanske också. Det visar sig! det ska iaf bli mysigt och ha henne här över en natt! (hon kan va jobbig men det är väl alla små ungar?!) HAHA!
Nej, nu tycker jag att alla ska hålla tummarna för mig i 10 veckor! fettet ska bort och jag ska bli lite mera lycklig! :D
nu får jag titta på filmen igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0