vecka 8, dag 1

Japps! inne på 8de veckan nu. snart är jag helt klar! på onsdag ska jag tillbaka för mätning och vägning igen, är mera nervös denna gång än förra. vet inte varför men det är väl för att jag tycker att det inte har hänt någonting. (fast det har det säkert gjort iaf) Denna vecka blir det jobbjobbjobb! bikbok tis, ons, tors, lör och söndag! ;) Det ni, nu jävflar ska det bli lite pengar till mig så det blir en resa snart till något varmt och fint land! :D:D


Snart ska jag ta och skjutsa älsklingen till jobbet sen åker jag hem till Sandra för lite kaffe och prat! Efter det blir det nog en solning, lite värme behövs nog i detta väder. Sista dagen man får umgås med Sandra då för imorgon åker hon till Thailand i 2 veckor .. Kommer sakna ihjäl mig efter henne!!! vem ska jag prata med nu? jag får tvinga micke att lyssna på mig :P


Hoppas ni alla får en bra dag! hörs. puss

Kommentarer
Postat av: din bästa vän

kommer sakna dig med! MASSOR! <3

2011-02-21 @ 13:55:47
URL: http://sandrakristin.blogg.se/
Postat av: Ewa :)

Du kan ringa mig! :D jag orkar lyssna ;) <3 puss

2011-02-21 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0