vecka 7, dag 7

Nejni, jag ger upp den där listan :P hahha!
Hinner inte alltid blogga varje dag så skiter i den nu. Jag kör mitt egna race.
Igår var vi tjejer hos sandra och hade lite förfest, jag och mitt alkoholfria vin ;) haha! trevligt var det iaf sen kom tanken och simme, plus några andra jag inte känner förbi en sväng. typ 1 timme bara sen tog vi bilen ner till bmb för lite dans. Där blev jag puttade över en trappa, simme blev upplyft av andra och vrålglodde på tjejen med korsetten, tessan och petra försvann en stund, amanda dansade med någon kille och stackars sandra började må dåligt. Det resulterade i att vi åkte hem typ halv 1 från krogen ..

Kan ju inte påstå att jag någon gång mera kommer gå ut nykter på krogen! hemska tanke :P hehe.
Idag vaknade jag vid 10 av att lillebror ringde! ååh, vad glad jag blev :) sen efter det ringde Sandra och sist men inte minst så ringde mamma mig. vilket ringa-camilla-maraton det har varit här på morgonen :P mysigt.

Nu går jag och baby snart till affären för att handla lite sen blir det bio ikväll, SANCTUM 3D! spännande.
Jag har föresten sprayat in mina skor nu med skydd så nu jävflar kan jag använda dem, både mina leopard (som jag hade igår) och mina nya skinnboots!


 

I love them!

 

Nej, fasiken. affären var det ja. Vi hörs och ses! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0