vecka 7, dag 2

4. I min träningsväska:

Jadu, det finns inte mycket i min träningsväska. Fast det beror på vad man ska göra också. Är det så att jag ska jobba (springpass) så har jag med mig rena kläder, handduk, skor, vattenflaska, shampoo m.m. Annars är det bara skorna och vattenflaskan och ett par långbyxor! :)



Idag är jag lite röd efter solningen med Sandra igår :P haha! men man är varm och brun det är väl så det ska va? ;) Idag har jag springpass, hörde nått om en 60 bokning?! what thte fuck? jaja, det går väl som det går. De har säkert förbeställt maten så det är bara att ta drycken, inte så svårt. Bara jobbigt att springa med maten hahahah!
På min lilla lediga tid idag ska jag träna, ÄNTLIGEN!! har varit sjuk och ont i ryggen över 1 vecka nu så är frisk och ska träna för allt jag är värd nu. Nästa vecka blir det mätning igen och denna gång är jag mera orolig än förra .. Just eftersom jag har varit sjuk så länge och inte kunnat äta som jag ska ha gjort .. men men det går som det går ..
Nu blir det fix innan promenad till jobbet!

HA EN BRA DAG ALLIHOPA!!

Kommentarer
Postat av: Styleformen

Godmorgon! Sovit gott? :)

2011-02-15 @ 08:55:01
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0