vecka 7, dag 1

3. Ett fint idrottsminne:

Jag har som sagt spelat innebandy väldigt länge och det bästa minnet jag har därifrån är när vi var på innebandycup i Falun! (viking line-cup) Åhh, det var så roligt. Flera matcher om dagen, vi sov i en skola på luftmadrasser. Våran tränare var strikt med att vi inte fick dricka alkohol för att vi måste vara taggade på match och så kommer han själv hem en kväll dyngrak och ska ha kuddkrig med oss alla som försöker sova! hahaha :P
Det var en helt underbar helg! Vi åkte runt för att titta på en del matcher, jag köpte nya shorts och band. En del hade till och med råd med det mesta, en ny klubba skulle ju inte sitta helt fel liksom. Det var iaf en rolig helg jag aldrig kommer att glömma.




Idag skulle jag upp 8 för att ta en promenad innan frukosten, men det blev inte riktigt så när jag såg hur kallt det var ute :P haha! jag kröp ner under täcket igen och sov till kvart i 9 istället. Har ätit frukost, snart mellis och lunch. Sen ska jag nog sola med Sandra så det blir väl en promenad i det kalla iaf!
Det är alla hjärtans dag idag också och jag har en liten överraskning åt min älskling idag. Inge märkvärdigt men det är en liten sak iaf och det är väl så att det får vara så ..


Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0