Vecka 6, dag 6

1. Min idrottbakgrund:

Jag började med idrott på allvar när jag var ungefär 14 år kanske (hur gammal är man när man börjar 8an?)
Då var mitt intresse för innebandy sjukt stort! Det bästa jag visste och det enda jag ville göra. Jag höll på med det väldigt länge, men sedan började jag arbeta och tyvärr så räckte inte tiden till och jag var tvungen att sluta med den bästa sporten jag visste. En del av mitt hjärta saknar det än idag och skulle vilja dra tillbaka tiden för att göra allt ogjort..
Efter det så hade jag mycket jobb att göra med och har försökt att röra på mig så gott som med promenader och ta cykeln vart man än ska. Nu är det gymmet och löpbandet som är min bästa vän/fiende inom idrotten! Vi möts snart igen min vän, när ryggen är på plats, då jävlfar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0