vecka 4, dag 5

fredag idag, igår  var jag tillbaka på reform för att mäta och väga mig. Han sa att det såg bra ut men jag tyckte lite mindre om resultatet. Efter ungefär 3,5 vecka så har jag tappat ca 2,5 kg i fett! Jag ligger nu på 69,0 kg i vikt. Jag är iaf under 70 sträcket som tur är .. Jag hade tappat mycket fett procentullet sa han så det var väl bra det då, jag sa att jag tränade så mycket jag kunde men han sa att det hänger mera på maten än på träningen. Hade jag ingen aning om, trodde att en kombination var bäst. jaja.
Efter det så gick jag hem till Sandra en sväng för lite prat och mys innan hon skulle till jobbet.




Måste bara säga; VARFÖR SKA DET SNÖA NU???
Gillar det inte alls. Skitväder.

Snart blir det jobb i 4 timmar sen efter det ut och äta med älsklingen! Jag bjuder honom på 3 rätters middag (fast jag iofs har vunnit de på jobbet, men iaf. Jag bjuder ju honom!) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0