vecka 4, dag 2

Godmorgon allihopa! :D
Jag har en liten fråga, hur får man tiden att räcka till? Det är så mycket jag vill göra men jag hinner inte.
Jag ska jobba, träna, äta 6 gånger om dagen, umgås med mina nära och kära, sova, städa osv. Det funkar liksom inte så himla bra för mig ..  så snälla några tips?

Idag blir det en lång dag på jobbet, slutar 9 men det ska nog gå bra. idag får vi iaf varor :P hehe. Då behöver man inte känna sig allt för dålig. Vet dock ej vilka jag jobbar med denna dag. Snart ska jag iaf äta mellis sen tar jag mig en promenad ner till jobbet, tråkigt att det inte är sol ute idag .. Fast jag klarar mig ändå!
Imorgon blir det lite jobb, gym och sedan umgås med Sandra! :D




Nej, mellanmålet nu. Lätt Kesella med lite funlight saft och ett äpple! mums!
Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0