Hemma ..

sååå skönt att vara hemma. Känns som om jag inte varit det på hela dagen så nu tar jag det bara lugnt framför teven. Har lagat både mat och matlåda så snart blir det mellis sen lägga sig i sängen och titta på BB. Imorgon blir det en liten klurig dag men det ska gå, jag tar bilen imorgon så älskling får ta sig till jobbet på egen hand. Jag åker till jobbet sen på lunchen måste jag ta mig ut till hälla för mätning och vägning på reform, sen tillbaka till jobbet och stänga 19.00! Sen är min dag slut! Torsdag blir det att öppna och slutar 17. Hoppas på en ledig fredag för ska jobba både lördag och söndag.


Sandra sitter nu fortfarande på planet till Thailand. Hon har väl flygit i ca. 9,5 timme nu så hon och Daniel lär ju vara framme snart. Faan va skönt med värme och sol! jag längtar tills det är min tur ..
Nej fasiken. Nu blir det mera häng framför teven sen snarka gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0