pepp?

vad säger ni om det? att jag börjar starta ett litet experiment här. Vi sätter upp mål och försöker följa de tillsammans! :D peppa varandra till max och hjälps åt om det är nått som är knas. Jag vill förändra min livsstil ännu mera. äta enormt mycket bättre och självdiciplin det har jag noll av så nu ska jag ändra på det !! Lyssna på dig själv, sätt rimliga mål och skäll lite på dig själv då du känner att du inte har varit tillräkligt bra (om man nu känner så).
Jag började min dag i spåret , 5 km helt underbart, men slet med backarna! kom hem, började dammsuga och sedan duscha. Nu ska jag handla och sedan åka till mamma för kaffe!! :D:D mums!




såg dock inte ut såhär i spåret men man kan ju drömma! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0