godkväll!

halloj allihopa!
Idag började dagen med ett träningspass på friskis :D:D
Efter det blev det att sätta sig på cykeln ner på stan för ett jobbpass på Bikboken till -19!
Det gick helt okej att jobba men jag känner att jag inte riktigt kommit in i rätt tempo när jag jobbat än.. Men men snart kanske det kommer. Det är som det är ..
Nu sitter jag och tittar på semesterduellen, haha så himla bra. Vanita är nog nästan min idol ändå. Hon är ju så blåst men så söt ändå.




Vanita, lite av min idol nästan :P

Imorgon är det äntligen fredag, men icke har jag helg heller fast jag sa att jag inte skulle jobba denna helg. haha! blir ett lunchpass på jensens men först blir det att tvätta kl.o7.oo på morgonen och då tänkte jag också passa på att ta mig en joggingtur medans tvätten gör sig ren själv :P sen jobb 11.3o-15.3o. Inte så farligt.
På kvällen blir det mys med Sandra och Ewa! :D jag ska skjutsa baby hela kvällen, han ska nämligen ut med jobbet! så jag blir hans lilla chaffis! hahaha.


Nej nu ska jag försöka hitta en glasskål här hemma så att jag kan ta bort mina naglar! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0