Nya lägenheten!

äntligen har vi flyttat! har dock varit utan internet en vecka men nu har vi det igen :) älskling gar klättrat lite på väggarna över att vi inte har haft internet men han har fått så mycket annat gjort. Jag tänkte lägga upp lite bilder på nya lägenheten sen någon gång eftersom det inte riktigt är klart här än. vi ska ju byta gol och tapetsera om lite så efter det får ni se hur det ser ut :)

Igår var det lite party hos petra men vi åkte hem väldigt tidigt eftersom lilla jag hade fått lite för mycket att dricka, hahaha! :P kul att man träffar chefen på donken då också hahaha! men det var kul iaf. Vi tog en taxi hem och var hemma typ halv 12. skulle ha varit roligt att gå ut på krogen men som sagt jag var inte så pigg på det. får bli en annan gång.
Imorgon firar jag och baby 1 år tillsammans! jag är så lycklig :)



Här firar vi 2 månader tillsammans när vi var på magaluf kryssningen.
Det var här som baby skrev att han älskade mig för första gången.
Det var här som jag grät så mycket av lycka!
Jag älskar dig mest i hela världen, och lite till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0