music

godmorgon världen! :D bra humör idag. Efter denna dag är det helg och vi flyttar äntligen!
Just nu sitter jag och lyssnar på 2 nya favoritlåtar :


Oskar Linnros - 25


Daniel Adams-Ray - Dum av dig










Snart bär det iväg till praktiken, Bikbok! Får se om det är en till som praktiserar idag, det visar sig.
Det är lite mycket jobbiga saker som händer på en gång men när det är över så kommer allt bli bäst i världen!
Jag och älskling har sagt att när allt är över ska vi bara ta hand om oss själva och göra saker som vi tycker är roligt. Det är något som vi verkligen behöver båda två.  Men jag är glad nu iaf! :) jag får bo med min älskling, har dom bästa vännerna och familj! Det känns bra! Nu är det bara ett jobb som saknas sen så..

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0