morning

idag är jag trött. Gick upp mycket senare än vanligt, ville inte upp ur sängen. blääää!!
Men det är iaf sista dagen sen har jag helg, det är jätte skönt att veta det ska jag säga. Imorgon ska jag äntligen till Deki för att sätta om mitt hår, det hänger ju typ vid öronen så nu måste jag!
Jag ska nog jobba igen lunchen idag så att jag går hem 4 istället. det tycker jag låter som en jätte bra idé :D:D
Jag ska tvätta och plugga en massa ikväll! då slipper jag göra allt i helgen. För imorgon är det after work på BMB med brudarna! hell yeah! ;)


Om 3 veckor bokar jag magaluf reunion kryssningen för mig och alla mina vänner!

Det kommer bli grymt vill jag lova, bättre än förra året till och med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0