jag försöker och försöker

jag gör mitt bästa men det verkar inte som om det vill sig. Innan sommaren 2011 så ska jag vara snygg och smal, precis som jag vill vara! jag ska må bra igen och känna att jag är helt nöjd med mig själv. Försöker röra lite på mig, försöker att inte äta så mycket onyttigt (men det går ju som det går med det när jag är en gottegris!), det där med rökningen ska vi inte ens tala om. Drickandet är ju iofs bättre, super inte alls lika mycket som vi brukade göra :P hehe. Nu blir det bara 1 gång i veckan iaf. brabra! det kan ju kanske gå. Jag vill komma igång med gymmet men skit praktiken gör det inte bättre. Undrar om jag ska gå till praktiken imorgon bitti?

jaja, jag ville bara få ur mig det hela ännu en gång, när jag inte har alkohol i kroppen gråter jag iaf inte :P haha! lite positivt iaf. Mina underbara vänner har fått höra allt för mycket gnäll om hur jag känner så jag ska sluta med det, iaf försöka för jag förstår om det är jobbigt. Jag älskar er iaf <3

Snart är baby hemma då ska jag pussas sen sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0