höst

nu är det verkligen höst ute! igår kväll var det riktigt ruggit ute, brrr!
visst, det är såå fint med hösten med alla färger och så men det blir ju bara kallare och kallare. Snart är ju vintern här också. vilken tur att jag har en sådan bra mormor som köpte en ny viterjacka till mig så jag slipper frysa när det blir minusgrader. Usch, börjar tänka på hur jobbigt det är att gå upp på morgonen, ta sig till jobbet när det är mörkt sen när man ska hem så är det mörkt och kallt då också. suck!
Nej, nu får jag sluta tänka sådär!

Idag blir det ännu en dag nere på lagret alldeles själv, det är så tråkigt då. Har ingen att prata med eller någonting. Det är bara att plugga i ipoden och sedan försöka göra det bästa av situationen. Blir där nästan hela dagen, förutom 2 timmar då jag ska göra goodiebags till blogg awards :) tänkte att jag skulle jobba in lunchen idag så att jag kan sluta tidigare. Vill bara komma hem idag.

Igår var jag hos Sandra och vi gjorde kladdkaka! :D mums. kanske åker dit idag igen för att få lite mera! Efter det åkte vi och solade en sväng, det var sååå skönt. Varmt! Sen vart det hemfärd och en lång dusch innan sängen lockade och baby kom hem efter jobbet :)




Hittade en mysig bild på mig och baby som Deki hade lagt upp på FB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0