halva praktiken klar

Nu har jag halva praktiken kvar bara, tiden har gått så fort. Vet inte alls vart tiden tar vägen ..
Idag blir det en heldag på lagret, det ska bli fint inför inventeringen :P
Efter det blir det kanske en solning med Sandra, sen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt! Det var så himla skönt att göra det igår så jag vill göra det igen :P haha!
Usch, om man bara fick vara hemma en hel dag och inte göra någonting alls, det känns som om det var så länge sen sist. fast det var ju i helgen men ändå. Det är inte samma sak som att det är mitt i veckan.

Sitter och äter frukost medans jag tittar på Jims värld på teve, det är ganska roligt! Klarade föresten den jobbiga skolnuppgiften skitbra! VG bara sådär fast jag inte ens knappt fattade vad jag skrev. Det är pluspoäng på den. Nu har jag bara 4 uppgifter kvar som ska göras. Den sista är jag inte så förtjust i, då ska jag intervjua en egen företagare här i västerås, vem skulle det vara? jaja, det är ett senare bekymmer.


Åhh, vad jag älskar mitt hår! Dock är det lite längre på bilden än vad det är nu men det kan man väl ordna upp senare när man har lite mera pengar att spendera. Jag ska dock sätta om håret på fredag hos Deki :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0