försöker ..

idag är det torsdag och nästan helg. blir en heldag med jobb på Jensens imorgon, extra pengar!! ge mig. Sen försöker jag lite med träningen, det går som det går men jag cyklar ju varje dag och håller på med min lilla "rullmaskin" här hemma varje morgon så jag gör ju något iaf. Försöker att inte äta godis och snacks i veckorna och dricka mycket vatten! Vill komma igång med gymmet men det går ju sådär när det är lite skit tider man har praktik på! sen måste jag ju åka själv för tror ingen vill gå upp så tidigt för att gymma lite med mig ... buhu!

Var och solade igår med Sandra, haha jag är fortfarande alldeles röd i ansiktet! :P härligt att springa runt som en tomat i ansiktet hela dagen! alla kommer undra "vafan har hon gjort egentligen?" :P
Men det lägger väl sig snart förhoppningsvis.
Nej, det kanske är dags att fixa håret nu, har duschat så skönt på morgonen :) och igår fick jag äntligen se baby lite. Dagen innan det så började han halv 6 på morgonen så då sover ju jag, sen har jag praktik och direkt efter det så jobbade jag till 22 på jensens och kom hem halv 11 typ och då sov han. vi sågs inte alls, jätte tråkigt! men nu så :) sen har vi ju en ledig helg.

Nej måste fortsätta med det jag höll på med ;) puss

Sandra och jag på Tessans underbara 50,60-tals fest i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0