tjoho!

onsdag och min tredje lediga dag (eller ska jag säga arbetslösa dag?!) har haft fullt upp hela veckan. I måndags var jag på gymmet på morgonen sen städade jag och grejade hemma. I tisdags så var jag på besök hos bästa farmor i Köping och idag ska jag bege mig till lilla hallstahammar för ett besöka hemma hos Linda och lilla Linéa :) Marion kommer också vara där så det blir skoj! Sen när jag kommer hem blir det gymmet sen hem för att bara ta det lugnt. Imorgon blir det jobb 12-16 sen efter det gymmet, sedan hem för lite mat och vila. På fredag har jag faktiskt ingenting planerat förutom gymmet då såklart. På lördag jobbar jag 11.30-17 sen efter det hoppas jag på liter party :) Så denna vecka är helt fullspäckad! Hoppas att nästa vecka bjuder på mera jobb och träning! men inte alls för mycket inplanerat! :P hehe.

Ha det gött! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0