städat

sådär nu har jag städat hela lägenheten och flyttat lite på blommor och gardiner! Det blev jätte mysigt :) nöjd!
Idag har jag varit på praktiken till 1 sen skulle jag på rekryteringsmässan men det var typ en miljon bilar, spöregn och krångel så jag pallade inte. Så jag och sandra åkte ner på stan för att äta på jensens sen åkte hon med tåget till Sthlm. Jag fick min livs bästa chock idag; jag går i gallerian när jag plötsligt ser min snygga klänning inne på en affär som jag ALDRIG är inne på, nu ska jag alltid gå dit! tyvärr så hade de inte min storlek men de kanske, bara kanske skulle få in den igen. faaan också! det är min drömklänning, tro mig! ÄLSKAR!
Nej, nu blir det plugg sen lite tevespel kanske. Sen hämta baby efter han har slutat jobbet. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0