onsdag

idag är det onsdag och jag är uppe nu fast jag börjar 12. Trodde jag började 11 så skyndade mig som bara den sen satt jag mig här. vilken besvikelse det  blev. Kunde ha sovit mera! men men. får se om älsklingen hinner vakna innan jag åker till jobbet, näst sista dagen btw. Fick lära mig att stänga igår, det var lite svårt men roligt på samma gång. mycket lättare att öppna om jag säger så :P
Idag blir det som sagt praktiken till efter 19 sen ska jag och Sandra ta oss mot Friskis för ett litet gympass! Ska se om Heidi också vill med. Känns bra att man har kommit igång med träningen lite, Vill kunna gymma varje dag men blir det svårt just nu. kanske det går bättre nästa vecka då jag typ inte har nå jobb :( men men.

Nu blir det lite frukost. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0