ny vecka

Japp! bara 3 veckor kvar på praktiken :) det känns bra! Idag vaknade jag kl.05.00! bara att gå upp, inventering stod på schemat idag på bikbok! härligt och mysigt fast en massa pipande hela tiden. Lät typ som att man satt i kassan på ica eller nått :P haha! men det gick ganska så fort ändå tyckte jag. Halv 10 blev det frukost på donken, bikbok bjöd ;) så nice. Sen tillbaka för att forsätta med det sista. Det var 2 andra praktikanter också idag, konstiga typer! :P hehe. men men! slutade 14 idag.
Hem, ta det lugnt. Har lagat mat och plockat lite! tänkte ta en promenad nu, är så uttråkad! (sorry Sandra men jag orkade inte vänta på dig :P) sen när jag kommer in blir det plugg och en varm dusch hade jag tänkt mig! Det låter inte helt fel i mina öron iaf!



Mitt MÅL!! (jag har bestämt mig nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0