konstigt

ja, det kanske låter lite roligt men jag vill att praktiken ska ta slut nu!! nu på en gång.
Jag vill ha en massa tid för mig själv, göra det jag vill och börja få ordning på formen!! only 2 weeks left!

Nu på kvällen har jag varit hemma hos Sandra och myst! :D jag åt lite godis sen drack vi te och tittade på desperate housewifes. Mys pys med andra ord. Kallt och ruggit är det ute också, suck! men det är ju iofs en bra årstid då man kan krypa ner under en filt med sin älskade, tända lite ljus och bara mysa och gosa framför en bra film. Ibland är hösten och vintern bra ändå, det är ju typ bara 2,5 månad kvar till julafton hahaha! :P











































ska titta klart på bartenderskolan sen blir den att pussa på älskling innan jag hoppar i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0