härligt härligt

fasiken vilken bra dag det har varit! måndag och allt.
Dagen började med praktiken då kl.9 dagen gick fort sen gick jag hem vid 5, vila typ 1 timme sen åka till friskis med Heidi för lite afrodans :D:D så jävlig roligt! sen drog vi på med 40 min gym efter det! hahah, snacka om hurtiga! Vi kände att vi hade för mycket konstig energi kvar efter dansen så varför inte?!

Imorgon ska jag med Sandra och hålla hennes hand! :D Sen kanske vi kan ta en fika eller liknande innan jag ska möta upp familjen för en tidig lunch på stan innan jag drar till bikbok och min första stängning! spännande.
Nu blir det nog gröt med äppelmos! mums. Ha det fint.


Lillasyster och Lillebror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0