bättre

jajamensan. idag mår jag mycket bättre och det känns så otroligt bra. orka vara sjuk liksom! jag är inte helt frisk än men det tar sig bra :) Jag har just tittat på Kenza och Tyra show och det var faktiskt roligt :P hehe! förstår deras mardröm. Nu blir det våra bästa år på teve!
Ikväll ska jag skjutsa älskling för han ska på jobbfest och då ska jag umgås med bästa Sandra. Ska hinna med en fika med Eve också runt 5 :) nice. Imorgon blir det jobb en sväng på dagen sen skjutsa hem pappa från Västerås, efter det ska jag och Sandra vara fyllechaffisar igen åt hennes föräldrar. Sen på söndag blir det jobb åter igen några timmar! slutar kl.18 sen ska jag hem och mysa med baby hela kvällen ..

Blev inge sjöslaget detta år men det blir fasiken Magaluf Reunion iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0