mycket

idag har jag såå mycket att göra!
skolan börjar 9 för att göra en utverdering av kursen och praktiken sen är det bara att springa till konserthuset för att hämta ut mormors födelsedagspresent. Efter det sätta mig på bussen till Hallsta där mormor hämtar upp mig för att skjutsa mig till pappa där bror är. Ta hans bil, åka till köping för att träffa farmor sen besikta hans bil runt halv 2. Efter det är det bara att skynda sig hem för att jag börjar jobba på Bikbok 16 och då ska jag stänga alldeles själv för första gången och jag har bara stängt typ 3 gånger innan när någon annan är där. Jag är supernervös men jag hoppas på att det går bra! Efter det får jag iaf åka hem till min baby! Det kommer bli en lååååång dag ...
Imorgon ska jag bara ta det lugnt, kanske packa upp lite kartonger sen ska jag träna. love it!



Magaluf kryssningen förra året! vill igen men icke.


Måste kila! ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0