yes!!!

19 maj gäller det!!
hårförlängning delux for me only :):) happy happy.

Hittade äntligen en salong som inte alls var så himla dyr heller! otroligt bra, detta kan inte bli mer än perfekt.
Träffade Petra gumman idag på stan en sväng också efter att jag hade gjort det förfärliga förteagsekonomiprovet, som förhoppningsvis gick bra och sen solade jag också 30 min innan. Petra och jag hann inte ses så länge men en liten stund iaf. Kanske grilla ikväll hos henne om vädret tillåter.

och sen bara för att påminna mig själv, jag kan sluta röka. DAG ! utan ciggaretter :):) kom igen nu tjejen!


mitt långa hår kommer snart tillbaka, lite längre dock kanske :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0