solsken

ååh, så glad man blir av solen :)
Snart ska jag bege mig till skolan åter igen. Måste vara lite ärlig och säga att jag inte alls är så pepp på skolan längre men vad ska jag göra? måste man så måste man. bara hålla ut, snart är det lite sommarlov sen är det 10 veckors praktik, det som jag har längtat så efter.

Jajamensan, tror faktiskt att jag kan sluta röka, har inte gjort det på länge nu. eller jag menar, när man festar får man bara man håller igen annars och det är väl det jag har gjort?! :P hehe.
Det går framåt. Nu är det bara att vänta på viktuppgången, det blir ju så när man slutar att röka. men jag och Sandra ska ta tag i gymmet alldeles snart :) härligt.

Igår hjälpte jag Sandra att baka muffins! Hon skulle ha med det idag till alla barnen idag för att det är hennes sista dag med dom. Tro mig, världens godaste muffins någonsin! :D:D

Nej, dax att bege sig.
Ha en underbar dag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0