prov

japp, prov i företagsekonomi om sisådär 2 timmar :P kan bli spännande .
Idag jobbar älsklingen troligen över så jag får roa mig själv lite :P tänkte sola efter skolan iaf sen får vi se vad som dyker upp! Igår hände det inte supermkt, var i skolan sen hem och ta det lite lugnt bara. Sandra ringde om bästa kryssningen så nu är det bäst att alla bokar! ;P hehe.

Imorgon är det torsdag, inget speciellt händer då heller ..
Fredag lika så.
Lördag blir det släktträff hos älsklingens pappa, det kommer bli mycket spännande då jag inte har träffat någon av dom tidigare, bäst att man gör ett bra första intyck !!

Försöker sluta röka, gör så gott jag kan. Har inte köpt nått nytt paket iaf så är lite duktig :P
träningen har det tyvärr också blivit lite slappt med, ajabaja Camilla!!!
Men man ska väl försöka.

tacks att titta klart på teveprogrammet, våra bästa år! ;P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0