pluggar

pluggdag! usch, men måste göras.
Älskling är bäst, när jag nu sitter här och pluggar hela dagen så städar han hela lägenheten och diskar! kan man vara mer underbar?! :)
Har inte så mkt kvara på plugget, skriva rent på datorn sen plugga till provet imorgon sen är jar klar! :D
Då ska jag ha myspys med sötisen.

Helgen har gått fort. I fredags var vi hos petra och drack lite först sen åkte vi ner på stan och satt oss på Pitchers. Vi åkte hem runt 1.
Gårdagen var mysig, vi var på löga och solade på dagen (jag och alla grabbar) sen mot kvällen åkte vi till petra för att grilla, dricka lite och spela spel :) helt underbart. Kvällen slutade vid 10 för min del.

Nu måste jag sätta lite fart :) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0