jobbisch

Sarah från jobbet ringde mig nyss, blir 2 långpannor som gäller i juni 4 och 10 :) nice. more money!
Kan ju inte säga att jag har det bästa jobbet men det är ett jobb och man ska ju egentligen inte klaga alls!

Nu försöker jag plugga lite innan jag ska iväg och visa min lägenhet för en tjej. Efter det ska jag försöka hinna träffa lillebror på stan vid 4 sen så ska jag följa med älsklingen som ska till optikern :)
Känns som om denna dag har/kommer gå fort.
Skolan gick fort. var klar halv 11 så då kunde jag åka hem igen :p hehe. lyx!
Men jag har fortfarande jätte svårt för att kunna plugga! jag vet inte alls vad det är...
SUCK!

Nej försöka plugga nu iaf då. Ha en bra varm dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0