äntligen

äntligen är min dator fixad, den är snabb igen! :D:D
skönt.


Jag hade pratat i sömnen inatt :p hahaha!
Vi tittade på heroes igår innan vi gick och la oss. Jag hade tydligen väckt baby i natt och sagt att han har något i huvudet precis som det är i heroes :P guu vad han hade skrattat sa han! det hade nog jag också gjort om någon hade gjort samma sak.

Idag är det skola som gäller en sväng, sen ska jag hem till Sandra för att göra henne lite sällskap :P stackarn måste fixa lite i lägenheten och ska bo hos hennes mami typ veckan ut.
Sen ska jag hem för att tvätta, städa och plugga igen .. SUCK!
Tur att jag har min baby som gör mig sällskap med allt det där tråkiga..

 


Shit, alltså. det är någon läskig typ som går i korridoren utanför oss med nått i handen! jag vågar inte gå ut, men jag måste. buhu! kom och rädda mig. Nejfy, snart måste vi flytta härifrån. någonstans där jag kan känna mig säker när jag ä hemma sjäv.


Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0