motivation

jajamensan! har varit i skolan på en föreläsning om motivation så nu jävlans ska vi tänka positivt!! :D:D
haha, helgen var grym. Fredagskvällen blev det faktiskt (tro det eller ej?) UFC med älsk och Linus efter en dag på jobbet. det är faktiskt lite skoj om man tänker efter, fula som stryck när dom springer runt i den lilla cirkeln.

lördagen blev det fest med dom bästa hos petra. Gänget var samlat och superkul hade vi allihopa. Utgång efter det. Vi lär oss aldrig, ingen utgång på löningshelger! men men..
Jag och Sandra tappade bort allihopa inne på bmb så efter en timmes letande så tog vi en donken och varsin taxibuss hem för att sova sött.




Söndagen vaknade jag upp tidigt, ställde om klockan och åkte bakis med bror till farmor för en massa god mat! kom hem vid 3, pussade på älsklingen lite snabbt sen satt jag mig på cykeln för att åka och ha det mys med bästa Sandra medans grabbarna invaderade lägenheten för ufc och grabbkväll. Sandra och jag åt gott och hade Astrid Lindgrens tema på filmer. Lotta på bråkmakagatan och Pippi på dom sju haven. Efter ett tag gick vi över till lokalen för att äntligen, efter 4 månader sätta ihop den inköpta stolen för att vissa råkade ha sönder en :P haha!!


Ikväll blir det mat och tvättstuga!
Nej, kaffet väntar. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0