mardröm?

drömde en jätte läskig dröm, jag var på en ö med massa andra människor. blötsligt började det bli översvämning och läskiga monster lurade ner folk i vattnet! :S jag och en annan tjej försökte ringa hem men det gick inte då kom jag på att vi måste ta oss högre upp för att klara oss undan vattnet. Tjejen jag var med visste en plats, men den var mkt farlig. höga berg och djupa stup.. usch! vi var på väg upp för ett berg när jag vaknade :P

har inte gjort så mkt vettigt idag, pratar med Sandra på msn, har pratat med mami i typ 1 timme i telefon och lillasyster också såklart. duschat (halvt onödigt då jag ska träna vid 6 men iaf) och diskat! Har inte hunnit med frukosten men älsklingen är hemma snart så då får jag mat iaf :P hehe.

Föresten så har jag en glad nyhet! fast tänker nog inte berätta riktigt än. Sandra vet iaf :) bästa!
Jag är så otroligt lycklig! puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaaa! :D Jag vet! Happyface!:D <3

2010-03-02 @ 15:03:24
URL: http://nihajjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0