måndag

helgen har gått fort, jag har väl egentligen inte haft helg heller. Har jobbat fredag och lördag hela dagarna.
Min baby tog en spontanresa med Linus till Sthlm i lördags och jag tog det relativt lugnt.
Igår blev det en myssöndag hemma hos sandra med pizza och film. Älskar söndagar!

Idag ska jag försöka röra mig hemmåt mor min lägenhet en sväng och se om man har fått någon rolig post! hoppas!
Sen kommer älsklingen hem så ska väl försöka laga lite mat åt honom sen bär det av till jobbe för att arbeta 18-22.
SUCK! det är ett jobb iaf.






Ingen gör mig så glad som du gör. Älskar dig så mycket så det är jobbigt när du åker bort.

Du får mig alltid på bra humör, du vet hur du ska göra. Det räcker att du tittar på mig.

Du förstår mig i allt, läser varandras tankar. Du är min bättre hälft.

DU ÄR MITT ALLT HJÄRTAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0